سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باید های یک تراکت خوب

یقین بداند چه چیزی را می خواهد به چاپ تراکت مخاطبان خود انتقال دهد. 2-کاملا مطالب درج ‎شده را به صورت واضح و روشن مطرح کند.

 

3- بتواند مخاطب خود را ترغیب و تشویق به موضوعات تراکت کند. 4- ارتباط صحیح و پیوستگی و هماهنگی بین تصاویر و متن برقرار باشد تا اولین نگاه مخاطب به تراکت، او را وادار به پی‎گیری و جهت‎پذیری انتخاب او در خبر تراکت کند. نکته‎ی مهم در طراحی تراکت‎های تبلیغاتی این است که طراحی گیرا داشته باشد و مطالب به گونه‎ای خلاصه در آن چیده شده باشد که چشم بیننده خسته نشود. در طراحی باید سعی شود که مطالب مهم، بزرگ‎تر باشند و بهتر است این مطالب به گونه‎ای باشد که بیننده را جلب کند و بیننده مشتاق شود که آن را بخواند. استفاده از رنگ‎های چاپ تراکت هم‎خانواده و ترکیب رنگ‎ها در طراحی بسیار مهم است.کیفیت طراحی، نوع کاغذ، و نوع چاپ تراکت، نقش موثری در جذابیت و گیرایی تراکت در دید مخاطبان شما دارد.غالبن در صفحه‎ی روی تراکت عناوینی مانند نام واحد و یا مرکز مورد نظر و معرفی فعالیت‎های او ـ امتیازات (اولین تولیدکننده، تنها موسسه، و یا استاندارد وایزوهای رایج و غیره)، شرایط مرتبط با اعلام تراکت (به مناسبت روز افتتاح نمایش‎گاه و یک گالری و غیره)، زمان، نشانی، تلفن، فکس، ایمیل، درج شود و در قسمت پشت صفحه، توضیحات در رابطه شرح تحول در آن ذکر می‌شود.


کارهای قبل از چاپ

عملیات قبل از چاپ مهم‌ترین بخش در  چاپ کارت ویزیت فـرآیند تـولید سفارشات چاپی است، که شامل: کنترل فنی کلیه مراحل از طراحی تا چاپ، تنظیم سند چاپ کارت ویزیت چاپی، مشاوره با کارفرما و بررسی نوع سفارش و تعیین بهترین شیوه چاپ بر اساس اطلاعات داده شده از طرف کارفرمااست. چاپ تراکت این مجموعه با در نظر داشتن موارد ذکر شده همواره با آغوشی باز آماده‌ی ارائه‌ی خدمات مشاوره، نظارت و اجرا در زمینه‌ی چاپ افست می‌باشد. عملیات قبل از چاپ مهم‌ترین بخش در فـرآیند چاپ کارت ویزیت تـولید سفارشات چاپی است، که شامل: کنترل فنی کلیه مراحل چاپ تراکت از طراحی تا چاپ، تنظیم سند چاپی، مشاوره با کارفرما و بررسی نوع سفارش و تعیین بهترین شیوه چاپ بر اساس اطلاعات داده شده از طرف کارفرمااست. چاپ کارت ویزیت این مجموعه با در نظر داشتن موارد ذکر شده همواره با آغوشی باز آماده‌ی ارائه‌ی خدمات مشاوره، نظارت و اجرا در زمینه‌ی چاپ افست می‌باشد. عملیات قبل از چاپ مهم‌ترین بخش در فـرآیند تـولید سفارشات چاپی است، که شامل: کنترل فنی کلیه مراحل از طراحی تا چاپ، تنظیم سند چاپ کارت ویزیت چاپی، مشاوره با کارفرما و بررسی نوع سفارش و تعیین بهترین چاپ تراکت شیوه چاپ بر اساس اطلاعات داده شده از طرف کارفرمااست.


شناخت هتل

تفریحات آن مثل استخر، گلف ، تنیس و غیره نیز در آن دیده می شود. توصیه مهم : در بدو ورود به هتل نسبت به دریافت کارت ویزیت هتل اقدام نمائید تا در موارد خاص نظیر بیماری ، تصادف ، گم شدن و . . با ارائه آن به پلیس یا هر شخص دیگری که قصد هتل کمک به شمارا دارد بدون نیاز به دانستن زبان خارجی به هتل انتقال یابید . استفاده از اقلام موجود در مینی بار اتاق (یخچال) دارای هزینه اضافی است و می بایست این هزینه راساً توسط مسافر پرداخت گردد.ضمناً ذکر این نکته ضروری است که درصورت مصرف اقلام مورد اشاره هزینه های آن با چند برابر قیمت واقعی از مسافر دریافت خواهد شد . استفاده از تلفن هتل برای مکالمات بین المللی بسیار گران است و درصورت استفاده از آن هزینه مربوطه چابهار تا چند برابر تعرفه واقعی از مسافر دریافت می گردد.این هزینه نیز می بایست راساً توسط مسافر پرداخت شود . پرداخت انعام (Tip ) به بعضی از افرادی که در طول مسافرت هتل به شما سرویس می دهند مثل باربر هتل ، معمول و مرسوم بوده و شایسته است نسبت به رعایت این مهم تلاش نمائید . در ارتباط با تبدیل دلار و یا هرنوع ارز متداول در بازار جهانی به پول جاری کشور مقصد به این نکته مهم باید توجه داشت که معمولاً تبدیل ارز در هتل ها مقرون به صرفه نیست چراکه این تبدیل همیشه براساس نرخ برابری ارز در هنگام تبدیل محاسبه نمی گردد . بنابراین توصیه می شود ارز مورد نیاز را خود از صرافی ها تامین نمائید .


مشهد را بشناسیم

شهر مشهد که از وجود حرم امام رضا(ع) بهره رزرو هتل مشهد می برد به عنوان پایتخت مذهبی ایران شناخته می شود و به همین دلیل رزرو هتل مشهد است که سالانه نظر  گردشگران خارجی و داخلی زیادی را به خود جلب می کند، به همین خاطر این عامل باعث شده تا علاوه بر جنبه مذهبی و زیارتی در جنبه های گردشگری نیز پیشرفت های چشمگیری داشته باشد و با گذشت زمان این شهر بیشتر از قبل از قالب مذهبی خارج شده و جنبه های گردشگری پیدا کرده است.  رزرو هتل مشهد در این مطلب قصد داریم تا محبوب ترین و پرطرفدار ترین جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری مشهد را به شما مسافران عزیز معرفی نماییم که در سفر به مشهد از این اماکن هم دیدن کنید.از اولین و مهمترین جاهای دیدنی در مشهد حرم امام رضا(ع) است.  به گفته برخی از منابع تاریخی مکانی که پیکر حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، هشتمین امام ما شیعیان در آن به خاک سپرده شده است، رزرو هتل مشهد رزرو هتل مشهد روستای کوچکی در نزدیکی شهر توس به نام سناباد بوده است. بعد از ساختن حرم امام رضا(ع) در این روستا، شهری در اطراف حرم ساخته شد که این شهر همان مشهد معروف خودمان است. حرم امام رضا(ع) از مهم ترین بناهای تاریخی و مذهبی ایران در مشهد به شمار می رود که هر سال 20 میلیون زائر از رزرو هتل مشهد سراسر کشور و جهان برای زیارت آن به مشهد مقدس سفر میکنند.  به محدوده دفن امام رضا(ع) و ساختمان های اطراف آن در شهر مشهد حرم گفته میشود که این ساختمان ها رزرو هتل مشهد شامل حرم، گنبد، گلدسته ها، صحن ها، ایوان ها، رواق ها و بست ها می باشد.


قلعه پرتغالی های چابهار

قلعه پرتغالی‌ها یا قلعه تیس در 5 کیلومتری شمال غربی چابهار، هتل فردوس چابهار در روستای تیس قرار دارد. این دژ متعلق به دوران اسلامی است ، این دژ به ابعاد 26×54 متر ساخته شده‌است. پهنا ساختمان بر پهنه دماغه‌ای که پانصد متر از آبخور دریا فاصله دارد در بخش انتهای دماغه واقع است. در بخش شمال شرقی درب ورودی اصلی قرار دارد و دارای چهار گوشواره خلفی که در پشت دیوارهای هشتی واقع شده‌اند. هر کدام از آنها خود یک اطاقی است هتل لیپار چابهار که با پی‌های قطور ساخته شده‌اند. دارای ایوانی است که با دو پله با حدود یک متر ارتفاع از سطح حیاط دژ بلندتر است. در گوش شمال شرقی آثار اطاق‌هایی وجود دارد که اکنون خراب شده‌اند. و هر کدام دارای یک اطاق هتل های چابهار بزرگ تر مشرف به ایوان اختصاصی هستند.در کتاب باستان‌شناسی و تاریخ بلوچستان به نقل از سرتیپ مهدی خان مهندس ایرانی آمده‌است: «در تیس بسیار دژ خوبی است و یک سوی بدنه دژ وصل به دریاست، قدری ناتمامی دارد که بنُا و عمله در آن مشغول کارند. دیوار بزرگی از سوی دریا هتل لاله چابهار کشیده‌اند برای بار اندازی وغیره حصن معتبری است واصل دژ نو در روی تپه مرتفعی ساخته شده‌است.